top of page

PLAĆANJE I ISPORUKA

PLAĆANJE

Plaćanje proizvoda koje ste kupili preko webshopa Zlato moje, nakon prijema profakture, možete izvršiti na sledeće načine:

  • Uplatom na tekući račun privrednog društva Zlato moje d.o.o. kod Erste banke broj 340-11026193-97, rok za plaćanje je 3 sata-preporučujemo instant plaćanje

  • Gotovinom, u dinarima, prilikom preuzimanja proizvoda u našem poslovnom prostoru. Privredno društvo Zlato moje d.o.o. posluje u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranju terorizma. Zakon ne dozvoljava da prihvatimo gotovinsku uplatu veću od 10.000€ u dinarskoj protivvrednosti. Za iznose preko 10.000€ neophodno je obaviti plaćanje na tekući račun privrednog društva Zlato moje d.o.o. Zahvaljujemo se na razumevanju.

Plaćanje proizvoda pouzećem i platnim karticama nije moguće.

Troškove dostave i osiguranja poručenih proizvoda iz webshopa Zlato moje možete platiti predstavniku kurirske službe (kuriru) prilikom preuzimanja porudžbine na Vašoj adresi.

ISPORUKA

Proizvode koje ste kupili preko webshopa Zlato moje isporučujemo na sledeće načine:

  • Lično preuzimanje u poslovnom prostoru Zlato moje, od ponedeljka do petka, u vremenu od 10h-18h. Ne radimo subotom, nedeljom i državnim praznicima.

Adresa za preuzimanje:

Kneza Višeslava 63, 11090 Rakovica, Beograd

TC Bazar Vidikovac, prizemlje, lokal 0.13

Molimo Vas da nas prethodno kontaktirate putem E-mail adrese: info@zlatomoje.rs ili da nas pozovetе na broj telefona +381 (0) 62 812 43 73, kako bismo dogovorili termin posete.

U nastavku teksta možete pročitati koje podatke je neophodno da nam dostavite da bismo obavili kupoprodaju u skladu sa zakonom. U kratkim crtama:

  • Pre uplate potrebno je da nam dostavite podatke iz lične karte/pasoša​

  • Osoba koja preuzima proizvode potrebno je da pokaže ličnu kartu/pasoš.

Prilikom preuzimanja proizvoda u našem poslovnom prostoru pred Vama ćemo obaviti testiranje  kupljenih proizvoda sa našim savremenim uređajima za ispitivanje ispravnosti zlata i na taj način ćete se i lično uveriti da ste za svoj novac kupili pravo zlato. Više o načinu testiranja možete pročitati na sledećem linku. Na računu, čiji je sastavni deo i fiskalni račun, odštampaćemo sertifikat o izvršenoj kontroli proizvoda.

  • Kurirskom službom - Slanjem pošiljke na adresu koju ste definisali prilikom slanja porudžbine. Troškove dostave plaćate direktno donosiocu pošiljke (kuriru), prilikom preuzimanja na Vašoj adresi. U troškove dostave uračunata je nadoknada za osiguranje i isporuku pošiljke na osnovu težine.​

 

Poručeni proizvodi upakovani su u zaštitnu foliju i kutiju kako bi se izbegla mogućnost njihovog oštećenja prilikom transporta.

Prilikom pakovanja pošiljke ovlašćeni predstavnik tima Zlato moje testira pojedinačno svaki proizvod koji pakuje i na taj način još jednom potvrđuje njihov kvalitet i fizičku kondiciju. Više o načinu testiranja možete pročitati na sledećem linku.

Važna napomena za preuzimanje/isporuku proizvoda:

Prilikom prodaje investicionog zlata, na osnovu člana 36b Zakona o PDV-u i na osnovu Pravilnika Ministra finansija (Službeni glasnik RS broj 23/18, 48/18 - dr. propis), u obavezi smo da u računu napišemo sledeće podatke:

 

Рачун за промет инвестиционог злата, за који не постоји обавеза обрачунавања ПДВ у складу са Законом, садржи:

1) назив, адресу и ПИБ обвезника ПДВ који врши промет инвестиционог злата;

2) место и датум издавања и редни број рачуна;

3) назив, односно име и презиме, адресу и ПИБ, односно ЈМБГ, односно идентификациони број страног лица (порески идентификациони број, односно идентификациони број наведен у документу за идентификацију) лица којем се врши промет инвестиционог злата;

4) врсту (полуга, плочица или новчић), количину и опис инвестиционог злата (за полуге и плочице - маса, степен финоће, као и назив произвођача и серијски број ако постоји, а за новчиће - држава порекла и степен финоће);

5) датум промета, односно датум примљеног аванса;

6) износ накнаде, односно износ наплаћеног аванса;

7) напомену да се на промет инвестиционог злата не обрачунава ПДВ у складу са чланом 36б Закона.

Bez navedenih podataka nećemo biti u mogućnosti da Vam isporučimo plaćene proizvode, odnosno izvršićemo povrat novca na račun sa kojeg nam je stigla uplata.

Hvala na razumevanju.

Molimo Vas da pre uplate donesete odluku o tome da li želite dokument o identifikaciji, ličnu kartu i/ili pasoš, da pokažete zaposlenima u Zlato moje kako ne bismo došli u situaciju da Vam vraćamo novac umesto da Vam isporučimo plaćeno investiciono zlato.

Preuzimanje proizvoda u našem poslovnom prostoru, nakon prikaza na uvid identifikacionog dokumenta, može da obavi osoba na koju glasi nalog u webshopu ili porudžbina (čiji su podaci upisani na stranici pod nazivom Shipping details).

U praksi proces izgleda ovako:

Kada Vam pošaljemo predračun zamolićemo Vas da nam dostavite kopiju/sliku lične karte, prednju i zadnju stranu, sa adresom koja je navedena u ličnoj karti.

Ukoliko imate dokument sa očitanim podacima iz lične karte, lične karte sa čipom, pošaljite nam taj dokument ili njegovu sliku.

Slike i adresu nam možete poslati putem E-mail-a, Vibera i WhatApp-a.

E-mail adresa je: info@zlatomoje.rs.

Broj telefona (Viber i WhatsApp) je: +381 (0) 62 812 43 73.

Ukoliko lično NE preuzimate porudžbinu (odnosno neko preuzima u Vaše ime), potrebno je da prilikom procesa poručivanja u delu Shipping details upišete ime osobe koja će porudžbinu preuzeti u Vaše ime. Ukoliko to niste uradili prilikom procesa poručivanja, nakon slanja porudžbine podatke osobe koja preuzima porudžbinu možete nam poslati putem E-mail-a. Osoba koja dolazi po proizvode potrebno je da pokaže identifikacioni dokument (ličnu kartu ili pasoš) kako bismo utvrdili njen identitet, odnosno zaštitili Vas od isporuke proizvoda pogrešnoj osobi.

Nadamo se da razumete našu poziciju i da ovaj zahtev neće predstavljati prepreku za našu uspešnu poslovnu saradnju.

Zlato moje tim

bottom of page